מילותיו של ישוע הנצרתי שנמסרו ב-17.12.21
"העוסקים במלאכת הריפוי הינם חיים בשליחותם.
אך מהו הריפוי וכיצד מוגשם?
על שאלות אלו ננסה לענות מן השכל האחד שכן ריפוי הינו מצב של העדר מחלה.
מצב של ריפוי המוגשם בשכל המפוצל, מבטל לחלוטין אפשרות של שיבוש מחשבה
אשר תוביל לביטוי אשר נוכל לזהותו כביטוי גופני. העדר מחלה הינו ריפוי שלם אשר מקורו בשינוי השכל, והבאתו למצב הזהה באופן מוחלט לשכל האלוהים אשר הינו המקור בשלמותו.
מדוע אם כן נדרש ריפוי וכיצד הוא מוגשם?
ריפוי באופן המוצג כאן, נדרש על מנת להביא את הבנות כולה למצב ראשוני של שלום בשכל המבקש להתעורר אל ממשותו. לא כל מצב המתואר כבקשה לריפוי הינו באמת הזמנה לריפוי. ברוב המצבים נראה כי המבקש ריפוי אינו מבקש אלא להחליף צורה אחת של חולי בצורה אחרת, בדמיינו כי מצב אחד של חולי עדיף או קל יותר ממשנהו. האמת שמצבי החולי משקפים כולם שכל מפורד השרוי בחשיכה. צורת הביטוי של החולי תשתנה, ובכך אל לנו לעסוק, כיוון ששינוי צורה אינו משנה דבר באי הממשות של צורת המחלה.
אם כן נדרש הריפוי מאוד, ולא במובן של שינוי צורת החולי, שאז למעשה אינו מוגשם כלל. על הריפוי להיות מוגשם בהארת השכל וגאולתו מכל תחלואיו. על כן נדרשת הבנה עמוקה אודות אפשרות הריפוי וכיצד הוא מוגשם, כי מי אם לא הבן המבקש שלום יוכל להביא גאולה לשכלו ולשכלם של אחיו כולם? ואמנם לא יוכל לעשות זאת לבדו.
מקור האור עליו להישאר איתן ונוכח בחלקו של השכל הזוכר את אחדותו.
ולשם כך באתי אני. לא אותיר אח להתבוסס במחלתו, ואת מענה השכינה אגיש ברגע בו תשמע הקריאה. ואולם עליו לדעת מוקדם ככל האפשר את יכולת הריפוי אשר ממנו, אותו חלקתי אתך למען תדע כי שכלך הינו בר ריפוי.
ניסים המוגשמים בגוף הינם לצורך הדגמה בלבד. מובן כי זוהי רק צורה של ריפוי השכל. אך בהשתקפות ממשותם יכולים לחזק את האמונה בממשותם של הניסים.
לא חדלתי במחשבותיי למסור את עוצמת הריפוי אשר ממנו. בבקשתי להקים מתים ולרפא חולים, אין זאת אלא משום שידעתי כי מצב הריפוי המושלם מבטל כל חולי,
ואם יכולתי להחזיק ידיעה זו בשכלי, הרי שביכולתי לחלוק אותה עם כל אח מאחיי.
ידיעה זו שהנה מוחלטת מאפשרת למצב הריפוי לתפוס את מקומו בדעת האלוהים.
אין ספק אם כך כי כל מחשבת ריפוי אשר נחשבה בשכלי יכולה הייתה לרפא ריפוי שלם. הקמת מתים הינה דבר אשר שכל מרופא יכול בקלות לאפשרה כיוון שבאיחוד עם המקור מוות אינו דבר אפשרי. בידיעה זו חלקתי את שכלי עם אחיי ועכשיו אני חולק אותו איתך. משמעות קבלת הריפוי הינה הסכמה לדעת את אמיתותו כמוני.
במצב של חוסר שיתוף השכל, יחווה הדבר כנס שאינו תוצאה של שינוי במצב שכל אלא במצב גוף.
ללומדים אודות הריפוי תהא זו מסקנה שגויה. ואכן שגיאות רבות נעשו בפירוש מעשי הריפוי אותם חלקתי עם אחיי על מנת ללמד ריפוי מהו. הבנה שגויה של אפשרות הריפוי הביאה להעדר למידה, והצבתי כמחולל ניסים עבור הבנות, בעוד שתפקידי היה הוראת הניסים כאפשרות לדעת את הגשמת הריפוי בשכל המבקש שלום. הצבתם של אחיי כחיצוניים לי והדרתם משיתוף ביכולות הבריאה, היא אשר הציבה את שכלם במקום המחפש תשובות חיצוניות. אלו אינן יכולות להינתן כהוראה אשר תהפוך אותם למכשירי ריפוי, ויותר מכך מצב זה הוביל אותם להצבתי כסמל לריפוי שאינו אמיתי במושגי העולם, אלא על טבעי בחוקיו.
מובן שחוקי הריפוי אינם יכולים להיות מובנים לשכל המפוצל, ובהיותם ממנו נענים בפשטות לאמת הטהורה אודות בריאתו של הבן בשלמות נצחית.
בעוד מהלך הייתי על הארץ, הוראה זו של הגשמת הריפוי בערה בשכלי כאמת צלולה ולא ידעתי אחרת. מצב של חולי או כאב הפכו לבלתי ממשיים בעיני עקב כי במחשבתי הלך והתבהר הריפוי כידיעה שהנה ממנו ואין בלתה. בעוד אחיי ראוני כמחולל ניסים, הייתי אני עושה את הטבעי ביותר לבן היודע את אביו והשואף לחזור במצב השכל לאחדות מושלמת אתו.
את הטבעי ביותר ידעתי בהשלתי את הגוף. מצב זה הנו ראי מושלם של איחוד עם המקור, מצב ממנו ניתן לחזור ואליו לשוב כיוון שהינו מצב הוויה תמידי ונצחי, ולא נעשה בו כל שינוי עם הבחירה להתגשם בגוף או להשילו. ידיעה זו הפכה למועילה ביותר ביכולתי לחזור ולהתגשם בגוף, ואף לאפשר זאת בהוראתי מתוך שידעתי את היתכנותה של שינוי הצורה בשמירה על הממשי הנצחי.
אם כן תלמידיי,
בבואי למסור את הוראתי, ישנה חשיבות מכרעת להסכמה לקבלה. לבוחרים לראות בי כסמל לריפוי, אין זו אלא מחשבה שתהווה מכשול בהבנת התכנותו של ריפוי מושלם.
שאלתי קודם לכן מדוע נדרש הריפוי?
ותשובה מידית תהא מן השכל הקטן אשר אינו מכיר באפשרותו של ריפוי אמיתי. ואולם נדרש הריפוי להבאת הבנות כולה למצב של הסכמה מאוחדת. שכן זוהי תוכנית הגאולה. וההכרה באפשרות לריפוי תהא ההכוונה אשר תוביל את מירב השכלים למתן הסכמה מאוחדת, אשר תהדהד בשכל האחד כהיענות לקריאתו, הנשמעת מראשית בריאתו את הבן אשר אהב. תשובה זו ביכולתה להינתן מן השכל האחד, ממנו מוקרן מצב הריפוי, לעטוף בו את השכלים כולם.
בעת הזאת מוגשת הוראתי בשנית לרפא בה את השכלים כולם. אפשרות הריפוי היא אינסופית, ומוענקת על ידי, ללמדכם להשתמש בה בהיצרב תכניתו בתודעתכם.
אחיי, היודעים אותי, דעו כי הוראתי נמסרת להבאת שלום בקרב הבנות כולה. יחלפו מן העולם כל הרעיונות המחזיקים בפיצול כאשר תודעת האחדות תוגשם. אז לא תהיה שום משמעות להיותי מורה ומרפא ואח ההולך לפניכם בדרך, כי לא לשמי באתי אלא בשמו, להיות לכל אחד מכם מורה דרך לזמן מה בלבד.
הסכמתכם נדרשת לקבלתה של הוראתי.
שלום לשכלכם כי בא ריפוי לכל בהסכמתכם.
אהיה נא אני עובר אורח בדרך
להגשים את הריפוי ביחד אתך.
בהושיטי לך את ידי
אחוז בה
כי ללמדך באתי את שידעתי.
ואת ברכתו למסור
כי מעמו כל הטובה
בידיעה אחת מושלמת
אותה אני חולק איתך."